حدیث پیامبر(ص) درباره ارتباط روز جمعه با امام زمان(عج)

حدیث پیامبر(ص) درباره ارتباط روز جمعه با امام زمان(عج)

توضیحات مدیر

آرشیو ماهانه سایت

مدیر سایت حجّت نامه

پيوندها

شبکه هاي اجتماعي

پخش آنلاین اماکن مذهبی

پخش زنده حرم

حدیث پیامبر(ص) درباره ارتباط روز جمعه با امام زمان(عج)

ظـهور ولی الـعصر(عج) احــــادیــث

انتظار ظهور حضرت حجت(عج)

به نقل از خبرگزاری شبستان، ابوسلیمان بن اورمه می گوید: در روزگار متوکل به سامرا رفتم و بر سعید حاجب (دربان) وارد شدم.  متوکل، ابالحسن علیه السلام را به او سپرده بود تا آن حضرت(ع) را به قتل برساند. چون بر او داخل شدم، گفت: «آیا دوست داری به سوی خدایت نظر کنی؟» گفتم:  پاک و منزه است خدا؛ خدای من را چشم ها درک نمی کنند و دیدگان از دیدنش عاجزند.

گفت: همان که گمان می کنید او امام شما است.  گفتم: از این دیدن بدم نمی آید.

امام زما

ادامه مطلب

نام حضرت حجّت (عج) در منابع زرتشتیان

ظـهور ولی الـعصر(عج) زیارت

 احادیث-امام زمان-امیررضا صداقت-ظهور-زردشت

آنچه تا بدينجا گذشت نمونه هايي از نويدها و بشارتهاي جاويد کتب مقدّسه اهل اديان بود که همه آنها با مضامين مختلف خود، آمدن يک مصلح بزرگ جهاني را به نام (مهدي موعود (عليه السلام)) در آخر الزّمان نويد داده، و به روشني گواهي مي دادند که مسأله ظهور حضرت مهدي (عليه السلام) اختصاص به اسلام ندارد، بلکه از نظر همه اُمّتها و ملّتها يک امر قطعي و مسلّم است که بدون ترديد تحقّق خواهد يافت.

آري! مطابق وعده هاي انبيا و نويدهاي کتب مقدّسه آسماني، سرانجام روزي فرا خواهد رسيد که نماينده قدرت و قدس و عدالت الهي، آخرين جانشين رسول گرامي بنيانگذار حکومت واحد جهاني مهدي موعود منتظر ـ عجّل اللّه تعالي فرجه ـ از پشت پرده غيبت ظهور خواهد فرمود، و با ظهور مبارک آن وليّ مطلق الهي، همه پرده هاي ظلمت به کنار خواهد رفت، تاريکيها برچيده خواهد شد، از پليديها و ناپاکيها اثري نخواهد ماند، و جهان يکسره نوراني خواهد گشت.

بدان اميد که در سايه سار پرچم ظفر بخش او نظاره گر تلألوژمين از پرتو انوار پروردگارش باشيم و ديده بجمال عدل مجسم روشن داريم و خداي را بر تحقق وعده هايش سپاس گوييم

دوستان عزیز شما می توانید در ادامه مطلب قسمتی از کتاب های زردتشیان که درباره حضرت مهدی (عج) مطالبی آمده را مطالعه کنید.

شکلک های محدثه

ادامه مطلب

get kod tools